Vaše najčastiejšie otázky

1. Ako si objednať?
2. Je možné meniť rozmery nábytku?
  • Bohužiaľ z kapacitných dôvodov nie je možné meniť rozmery nábytku.
3. V zostave nábytku je LED osvetlenie v cene?
  • LED osvetlenie nie je dodávané pri každej zostave nábytku, v popise výrobku nájdete, či sa v zostave nachádza LED osvetlenie alebo nie.
4. Je možné nakupovať na splátky?
  • Nie, u nás nie je možný nákup tovaru na splátky.
5. Cez firmu Mirjan je možné aj zmontovať nábytok?
  • Nie z kapacitných dôvodov nerobíme montáž nábytoku. Pri každom nábytku je zrozumiteľný montážny plán.
6. Je možné zaslať vzorky?
  • K sedacím súpravám zasielame vzorky 5 ks látok, po zaslaní presných názvov a kontaktných údajov Vám zašleme fyzické vzorky.
7. Aké sú možnosti platby?
  • Platba v hotovosti pri odbere nábytku.
8. Je možné zmeniť farebné prevedenie alebo materiál?
  • Nie, z kapacitných dôvodov nie je možné meniť farebné prevedenie nábytku alebo materiál.
9. Ako anulujem objednávku?
  • Je možné anulowať – stornovať Vami zadanú objednávku, a to cez e-mail na adrese info@mirjan24.sk
10. Ako zistím v ako stave je moja objednávka?
  • Je potrebnénámzaslať e-mail na adresu: info@mirjan24.sk ohľadne danej požiadavky alebo nás kontaktovať telefonicky.
11. Aká je doba záruky?
  • Na celý sortiment nábytku na našom sklade Mirjan24.sk máte záruku 24 mesiacov.

Reklamácie

12. Čo je potrebné urobiť v prípade reklamácie?
  • V prípade, že chcete nábytok reklamovať je potrebné vypísať reklamačný formulár reklamačného poriadku, kde podľa montážneho plánu presne uvediete číslo alebo symbol poškodenej časti /pri laminovanej drevotrieskovej doske/, pri čalúnenom nábytku je potrebné stručne opísať poškodenie o ktorú časť sa jedná, zaslať foto poškodenej časti.
13. Ako sa postupuje pri reklamácii čalúneného nábytku – pri sedacích súpravách?
  • Pri zaslaní kompletnej reklamácii prídu naši pracovníci, ktorí posúdia stav poškodenia. Následne odoberú sedaciu súpravu do výroby k opraveniu.
14. Aká je doba k vybaveniu reklamácie?
  • Od obdržania kompletnej dokumentácie najneskôr do dwoch týždňou prídu k Vám naši pracovníci k posúdeniu poškodenia, poprípade odoberú sedačku k oprave a do 2 týždňov Vám ju vrátime opravenú späť.

Dodanie

15. Koľko stojí dodanie/preprava?
  • Preprava každého nábytku, ktorú si objednáte na našom e-shope je zdarma.
16. Je to aj s vynesením nábytku do domu?
  • V prípade, že si nezakliknete pri objednávke aj „vynesenie nábytku” je potrebné si svojpomocne zabezpečiť jeho vynesenie.
17. Aká je doba dodania?
  • Vybrané modely nábytku: rýchle dodanie – od 10 do 15 pracovných dní Štandardný čas realizácie objednávok je 3 – 4 týždne Termín dodanie je zadaný pri každom výrobku individuálne.
18. Je možnosť dodania nábytku na nami zadaný deň?
  • Nie, termín dodania t.j. deň a hodina je určený firmou Mirjan24.
19. Je možné dodanie do iného štátu?
  • Nie, dodanie nábytku je možlé len v tom štáte v ktorom bola zadaná objednávka.
20. Ako je zabalená sedacia súprava?
  • Sedacie súpravy sú zabalené v kartóne a vo fólii, vďaka čamu nedochádza k ich poškodeniu.

Iné

21. Čo je to Newsletter?
  • Newsletter je forma elektronickejkomunikácie - vysielaná prostredníctvom e-mailu. Kladie za cieľ informovať čitateľov o novinkách, zmenách, ponukách a zľavách. Prihlásenie sa k odberu noviniek je zdarma a všetky poskytnuté informácie pre čitateľov sú tiež zdarma.
22. Rohová sedacia súprava symetrická
  • Rohová sedacia súprava symetrická má rovnaké – identické rozmery z obidvoch rohových strán. Symetrická sedačka je vtedy, keď obidve strany sú rozmerovo také isté. Ľavá strana je zrkadlovo rovnaká ako pravá strana
23. Rohová sedacia súprava univerzálna
  • Rohová sedacia súprava univerzálna môže byť ľavostranná alebo pravostranná. Klient počas montáže si sám vyberie stranu rohovej sedacej súpravy