FAQ - často kladené otázky

1. Ako si objednať tovar?

Je potrebné si najprv vyberť výrobok z našej ponuky na stránke, jeho parametre v konfigurátore výrobku (veľkosť, farba, typ, množstvo atď.) a zakliknite „Vložiť do košíka!“. Zadajte svoju adresu, spôsob doručenia a spôsob platby sú už predvolené, a odošlite svoju objednávku. Môžete si tiež objednať telefonicky alebo e-mailom. Po vytvorení objednávky Vám príde automatický potvrdzujúci e-mail. Do dvoch pracovných dní Vás budeme kontaktovať, kde si potvrdíme Vami zadanú objednávku. Niekoľko dní pred doručením tovaru Vás budeme kontaktovať, kde Vám presne oznámime termín doručenia tovaru.

2. Ako dokončiť platbu?

Prispôsobíme sa Vám! Platbu môžete vykonať dvomi spôsobmi: pri doručení, alebo online.

3. Ako nakupovať na splátky?

Áno, môžete u nás nakupovať nábytok na splátky cez splátkové spoločnosti Ahoj a Quatro. Viac sa dozviete na tomto odkaze.

4. Poskytujeme ďalšie zľavy?

Zľavy na vybrané produkty sú vždy v kategórii "Akcie".

5. Koľko stojí doprava?

Ceníme si Váš čas a peniaze, a preto je doručenie tovaru na celom území SK zdarma. Vaša spokojnosť je pre nás najdôležitejšia!

6. Aký je termín dodania?

Termín dodania závisí od zvoleného typu výrobku. Pri každom výrobku je uvedený termín dodania.

7. Je možné vyniesť nábytok do domu?

Áno, je to možné, avšak danú službu ponúkame za poplatok.

8. Ponúkate montáž nábytku?

Nie , danú službu neponúkame.

9. Na čo je potrebné si dávať pozor?

Vždy si prezrite tovar. Pri objednávke alebo pri odbere, si dôkladne prezrite vybraný tovar, či obsahuje správne parametre a či farba a typ nábytku vyhovuje Vašim požiadavkám. V prípade, že tovar nespĺňa Vaše požiadavky, nemusíte ho prevziať.

10. Aká je záručná doba?

Na celý sortiment nábytku zakúpeného v e-shope Mirjan24.sk je záručná doba minimum 24 mesiacov.

11. Ako zrušiť Vami zadanú objednávku?

Ak chcete objednávku zrušiť, pošlite prosím e-mail na nasledujúcu e-mailovú adresu: info@mirjan24.sk

12. Čo znamená vrátenie tovaru do 14 dní?

Ak nie ste spokojný so zakúpeným výrobkom, pošlite nám ho späť a my Vám vrátime peniaze. Počas 14 dní je potrebné nás informovať, že chcete tovar vrátiť a akým spôsobom.
Tovar, ktorý chcete vrátiť by mal byť vždy starostlivo zabalený a zaistený proti poškodeniu počas prepravy. Nesmie byť používaný a musí byť v demonte.

13. Ako reklamovať nábytok?

Aby ste zreklamovali nábytok správne je potrebné vyplniť reklamačný formulár vložiť fotografie poškodeného tovaru alebo jej častí a z montážneho plánu zadať označenie výrobku.