Reklamácia – 5 krokov k úspešnému zaslaniu reklamácie

Vážený zákazník!

Vyskytol sa problém so zakúpeným výrobkom na našom e-shope?

Rozumieme Vám. Preto Vám radi pomôžeme s reklamáciou. Pokúsime sa to vyriešiť čo najskôr.

Predtým však budete musieť urobiť niekoľko jednoduchých krokov:

1. Urobte foto poškodeného výrobku

Ak máte akékoľvek problémy s výrobkom nachádzajúcim sa v záručnej dobe, zdokumentujte ho. Vytvorte kvalitné fotografie poškodenia alebo vady výrobku - najlepšie z niekoľkých rôznych perspektív. To nám pomôže vyriešiť Váš problém.

Reklamacia
Reklamacia

2. Vyplňte formulár

Vyplňte všetky údaje správne v našom formulári, dôkladne popíšte poškodenie a skôr ako to odošlete pripojte ako prílohu fotografie. Po vyplnení formulára sa automaticky reklamácia odošle na naše reklamačné oddelenie.

Chceme, aby bola Vaša reklamácia spracovaná čo najskôr a aby ste Vy ako zákazník boli 100% spokojný. Preto vyplňte formulár reklamácii správne, čo výrazne urýchli proces.

3. Overenie poškodenia

Podľa vyplneného a odoslaného formulára sa náš pracovník na reklamácií oboznámi so situáciou a zhodnotí poškodenie produktu.

Nebojte sa! Naši špecialisti vedia, ktoré riešenie bude pre Vás najlepšie.

Reklamacia
Reklamacia

4. Spracovanie reklamácie

Reklamácia trvá 30 dní. Počas tejto doby sa snažíme zhodnotiť poškodenie a vyriešiť existujúci problém. Budeme vás informovať o aktuálnom stave reklamácie. Naším cieľom je čo najrýchlejšie vyriešiť tento problém.

5. Možnosti reklamovania

Náš pracovník Vám vyberie najlepšie možné riešenie Vašej reklamácie. Može to byť : výmena poškodeného tovaru alebo na celý výrobok Vám bude poskytnutá zľava.

Pre nás je dôležitá Vaša spokojnosť!

Reklamacia

Reklamačný formulár

Nahrajte fotografie reklamovaného tovaru alebo prílohu (súbory typu jpg, jpeg, png, gif, bmp, txt, pdf, doc, docx)