Zostaňte doma v pohode - a ostatné nechajte na nás
Vážení zákazníci,

obzvlášt v tejto neštandardnej dobe platí, že nakupovať prostredníctvom internetu je to najbezpečnejšie, čo môžete urobiť. Je rozumné a aj nutné, zostať v tejto dobe doma. Nakoľko každý z nás trávi a aj bude tráviť doma značnú časť svojho dňa, pri spríjemňovaní svojho domova sa na nás môžete spoľahnúť. Za 25 rokov fungovania našej spoločnosti v 6 krajinách Európy sme vybavili desaťtisíce objednávok, doručili státisíce kusov nábytku a prepravili milióny kíl tovaru.

Doručovanie tovaru

Prijali sme dôkladné hygienické opatrenia - zásielky odovzdávame našim vodičom a prepravcom bez osobného kontaktu so zamestnancami skladu, vodiči sú samozrejme vybavení ochrannou rúškou, dezinfikujeme kľučky, vypínače, zariadenia, pulty a ďalšie plochy.

Platba za tovar

Chceli by sme vás dôrazne požiadať o bezhotovostnú platbu za vaše objednávky. Už naši rodičia nás učili, že peniaze sú "špinavé" a nemáme si ich dávať do úst :) Všetci naši šoféri sú preto vybavení POS terminálom a teda za objednávku môžete zaplatiť vašou platobnou kartou. Niektoré objednávky však expedujeme externými prepravcami, ktorí túto možnosť platby nemajú. V takomto prípade by sme vás telefonicky požiadali o úhradu objednávky ešte pred jej doručením.

Bezpečnosť našich zákazníkov a zamestnancov

Prijali sme dôkladné hygienické opatrenia - zásielky odovzdávame našim vodičom a prepravcom bez osobného kontaktu so zamestnancami skladu, vodiči sú samozrejme vybavení ochrannou rúškou, dezinfikujeme kľučky, vypínače, zariadenia, pulty a ďalšie plochy. Každý, kto z našej spoločnosti môže pracovať z domu, má tzv. Home office. Prosím, majte pochopenie ak počas hovoru s niektorou našou operátorkou budete počuť nariekať dieťa či štekať psa :)

Vzhľadom k aktuálnej situácii by sme vás radi požiadali o pomoc pri ochrane vášho zdravia a aj pre bezpečnosť našich vodičov - odporúčame zabezpečiť si pri preberaní tovaru rúšku alebo inú ochranu tváre - nosa a úst s tým, že vodič vám objednaný tovar odovzdá pri aute. V prípade záujmu je možné využiť službu vynáška tovaru / asistovaná vynáška nadrozmerného nábytku za príplatok.

Sme tu pre vás a robíme všetko pre to, aby sme súčasnú neštandardnú situáciu spoločne zvládli. Môžete sa na nás spoľahnúť!

FAQ - často kladené otázky

1. Ako si objednať tovar?

Je potrebné si najprv vyberť výrobok z našej ponuky na stránke, jeho parametre v konfigurátore výrobku (veľkosť, farba, typ, množstvo atď.) a zakliknite „Vložiť do košíka!“. Zadajte svoju adresu, spôsob doručenia a spôsob platby sú už predvolené, a odošlite svoju objednávku. Môžete si tiež objednať telefonicky alebo e-mailom. Po vytvorení objednávky Vám príde automatický potvrdzujúci e-mail. Do dvoch pracovných dní Vás budeme kontaktovať, kde si potvrdíme Vami zadanú objednávku. Niekoľko dní pred doručením tovaru Vás budeme kontaktovať, kde Vám presne oznámime termín doručenia tovaru.

2. Ako dokončiť platbu?

Prispôsobíme sa Vám! Platbu môžete vykonať dvomi spôsobmi: pri doručení, alebo online.

3. Ako nakupovať na splátky?

Áno, môžete u nás nakupovať nábytok na splátky cez splátkové spoločnosti Ahoj a Quatro. Viac sa dozviete na tomto odkaze.

4. Poskytujeme ďalšie zľavy?

Zľavy na vybrané produkty sú vždy v kategórii "Akcie".

5. Koľko stojí doprava?

Ceníme si Váš čas a peniaze, a preto je doručenie tovaru na celom území SK zdarma. Vaša spokojnosť je pre nás najdôležitejšia!

6. Aký je termín dodania?

Termín dodania závisí od zvoleného typu výrobku. Pri každom výrobku je uvedený termín dodania.

7. Je možné vyniesť nábytok do domu?

Áno, je to možné, avšak danú službu ponúkame za poplatok.

8. Ponúkate montáž nábytku?

Nie , danú službu neponúkame.

9. Na čo je potrebné si dávať pozor?

Vždy si prezrite tovar. Pri objednávke alebo pri odbere, si dôkladne prezrite vybraný tovar, či obsahuje správne parametre a či farba a typ nábytku vyhovuje Vašim požiadavkám. V prípade, že tovar nespĺňa Vaše požiadavky, nemusíte ho prevziať.

10. Aká je záručná doba?

Na celý sortiment nábytku zakúpeného v e-shope Mirjan24.sk je záručná doba minimum 24 mesiacov.

11. Ako zrušiť Vami zadanú objednávku?

Ak chcete objednávku zrušiť, pošlite prosím e-mail na nasledujúcu e-mailovú adresu: info@mirjan24.sk

12. Čo znamená vrátenie tovaru do 14 dní?

Ak nie ste spokojný so zakúpeným výrobkom, pošlite nám ho späť a my Vám vrátime peniaze. Počas 14 dní je potrebné nás informovať, že chcete tovar vrátiť a akým spôsobom.
Tovar, ktorý chcete vrátiť by mal byť vždy starostlivo zabalený a zaistený proti poškodeniu počas prepravy. Nesmie byť používaný a musí byť v demonte.

13. Ako reklamovať nábytok?

Aby ste zreklamovali nábytok správne je potrebné vyplniť reklamačný formulár vložiť fotografie poškodeného tovaru alebo jej častí a z montážneho plánu zadať označenie výrobku.